Ιδιαίτερα δυναμική αποδείχθηκε η… «Power Day» της VW καθώς κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης ο γερμανικός όμιλος αποκάλυψε ότι μαζί με τους συνεργάτες της θέλει να λειτουργήσει συνολικά 6 εργοστάσια κατασκευής μπαταριών έως το 2030 με συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 240 GWh.
Τα δύο πρώτα εργοστάσια θα λειτουργούν στην πόλη Skelleftea της Σουηδίας και στο Salzgitter της Γερμανίας.
Την ίδια στιγμή, η VW στοχεύει στη σταδιακή μείωση του κόστους των μπαταριών για το entry-level τμήμα της αγοράς έως και 50% και στο τμήμα «μεγάλου όγκου» έως και 30%. «Θα χρησιμοποιήσουμε τις οικονομίες κλίμακας προς όφελος των πελατών μας όσον αφορά τις μπαταρίες. Κατά μέσο όρο, θα μειώσουμε το κόστος των μπαταριών στα 100 ευρώ ανά κιλοβατώρα. Αυτό θα καταστήσει τελικά την ηλεκτρική κινητικότητα προσιτή και κυρίαρχη», δηλώνει χαρακτηριστικά η VW.
Η «επίθεση» της VW στον τομέα της ηλεκτροκίνησης αναμένεται να επεκταθεί και στις υποδομές φόρτισης των οχημάτων της. Μαζί με τους συνεργάτες του, η εταιρεία σκοπεύει να θέσει σε λειτουργία περίπου 18.000 δημόσια σημεία ταχείας φόρτισης στην Ευρώπη έως το 2025, αριθμός που αντιπροσωπεύει μια πενταπλάσια επέκταση του δικτύου σε σύγκριση με τα σημερινά επίπεδα αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο της συνολικής ζήτησης που προβλέπεται για την ήπειρο για το 2025.
Έτσι, η VW θέλει να δημιουργήσει περίπου 8.000 σημεία ταχείας φόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη μαζί με την BP, με τους φορτιστές με ισχύ 150 kW να εγκαθίστανται σε συνολικά 4.000 πρατήρια καυσίμων των BP και ARAL – η πλειονότητά τους θα έχουν ως έδρα τους τη Γερμανία και τη Μ. Βρετανία. Σε συνεργασία με την Iberdrola, η VW θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία, ενώ στην Ιταλία η VW θέλει να συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχείας φόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές.
Η VW σκοπεύει να επενδύσει περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα έως το 2025, με περαιτέρω επενδύσεις να βαρύνουν εξωτερικούς συνεργάτες.
Η Volkswagen επεκτείνει επίσης το δημόσιο δίκτυο ταχυφορτιστών στις ΗΠΑ και στην Κίνα, με την Electrify America να σχεδιάζει να εγκαταστήσει περίπου 3.500 σημεία ταχείας φόρτισης στη Βόρεια Αμερική μέχρι το τέλος του έτους, ενώ στην Κίνα η εταιρεία στοχεύει να δημιουργήσει 17.000 σημεία ταχυφόρτισης έως το 2025 μέσω της κοινοπραξίας CAMS.